Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The SAGE Handbook of Public Relations

-15% su kodu: ENG15
332,05 
Įprasta kaina: 390,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
332,05 
Įprasta kaina: 390,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 390.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Reflecting advances in theory, research, and application in the discipline since the publication of the Handbook of Public Relations in 2001, this new volume is global in scope and unmatched in its coverage of both academic research and professional best practice. It presents major theories in the words of the leading advocates for each theory; positions public relations as a positive force to help make society more fully functional; and challenges academics and practitioners to identify best practices that can inform the work of those in the profession.

Informacija

Autorius: Robert L. Heath
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 794
ISBN-10: 1412977800
ISBN-13: 9781412977807
Formatas: 260 x 183 x 47 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The SAGE Handbook of Public Relations“

Būtina įvertinti prekę