Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
332,05 
Įprasta kaina: 390,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
332,05 
Įprasta kaina: 390,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 390.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The SAGE Handbook of Media Studies examines the theories, practices, and future of this fast-growing field. Editor John Downing and associate editors Denis McQuail, Philip Schlesinger, and Ellen Wartella have brought together a team of international contributors to provide a varied critical analysis of this intensely interesting field of study. The Handbook offers a comprehensive review within five interconnected areas: humanistic and social scientific approaches; global and comparative perspectives; the relation of media to economy and power; media users; and elements in the media mosaic ranging from popular music to digital technologies, from media ethics to advertising, and from Hollywood and Bollywood to alternative media.

Informacija

Autorius: John D. H. Downing, Denis Mcquail, Philip Schlesinger,
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 2004
Knygos puslapių skaičius: 640
ISBN-10: 0761921699
ISBN-13: 9780761921691
Formatas: 260 x 183 x 39 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The SAGE Handbook of Media Studies“

Būtina įvertinti prekę