Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The (R)evolution of Audience Power: Or does the rise of user-generated content signal a radical power shift between media organisations and their audiences?

-15% su kodu: ENG15
19,51 
Įprasta kaina: 22,95 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
19,51 
Įprasta kaina: 22,95 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 22.9500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Essay from the year 2011 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technologies, grade: "Distinction" (

Informacija

Autorius: Saskia Scheibel
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 16
ISBN-10: 364095596X
ISBN-13: 9783640955961
Formatas: 210 x 148 x 2 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The (R)evolution of Audience Power: Or does the rise of user-generated content signal a radical power shift between media organisations and their audiences?“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The (R)evolution of Audience Power: Or does the rise of user-generated content signal a radical power shift between media organisations and their audiences?“