Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Psychology of Customer Care: A Revolutionary Approach

-20% su kodu: BOOKS
211,18 
Įprasta kaina: 263,98 
-20% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-09
-20% su kodu: BOOKS
211,18 
Įprasta kaina: 263,98 
-20% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-09
-20% su kodu: BOOKS
2025-02-28 263.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book breaks new ground on customer care. Drawing on the author's international experience and research, it provides new insights into helping customers make the best use of their time when dealing with YOUR organisation. Guidance is given on 'time shaping' for optimum customer satisfaction. Critical time care factors for industries as diverse as banks, airlines, hotels, supermarkets, are defined together with many tips on how to steal a march on competitors by this revolutionary and practical approach to customer care.

Informacija

Autorius: J. Lynch
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 1992
Knygos puslapių skaičius: 292
ISBN-10: 1349390437
ISBN-13: 9781349390434
Formatas: 216 x 140 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Psychology of Customer Care: A Revolutionary Approach“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Psychology of Customer Care: A Revolutionary Approach“