The New Voter in Western Europe: France and Beyond

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book presents the main results of an electoral panel study which is both unique and innovative not only in French political research but also among Western European electoral studies. The survey was conducted among a sample of 1,846 French voters interviewed on four separate occasions (2007 Presidential and Legislative elections).

Informacija

Serija: Europe in Transition: The NYU European Studies Series
Leidėjas: Palgrave Macmillan US
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 324
ISBN-10: 1349290475
ISBN-13: 9781349290475
Formatas: 216 x 140 x 18 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The New Voter in Western Europe: France and Beyond“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The New Voter in Western Europe: France and Beyond“