Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The New Public: Professional Communication and the Means of Social Influence

-15% su kodu: ENG15
84,34 
Įprasta kaina: 99,22 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
84,34 
Įprasta kaina: 99,22 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 99.2200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

New theory bridging Parsons and Habermas analyses society's domination by communications industries.

Informacija

Autorius: Leon H. Mayhew
Leidėjas: Cambridge University Press
Išleidimo metai: 2002
Knygos puslapių skaičius: 348
ISBN-10: 0521484936
ISBN-13: 9780521484930
Formatas: 229 x 152 x 21 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The New Public: Professional Communication and the Means of Social Influence“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The New Public: Professional Communication and the Means of Social Influence“