Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The New Public: Professional Communication and the Means of Social Influence

-15% su kodu: ENG15
257,01 
Įprasta kaina: 302,37 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
257,01 
Įprasta kaina: 302,37 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 302.3700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

New theory bridging Parsons and Habermas analyses society's domination by communications industries.

Informacija

Autorius: Leon H. Mayhew
Leidėjas: Cambridge University Press
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 348
ISBN-10: 0521481465
ISBN-13: 9780521481465
Formatas: 235 x 157 x 25 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The New Public: Professional Communication and the Means of Social Influence“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The New Public: Professional Communication and the Means of Social Influence“