Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Neuro-Consumer: Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumers Brain

-15% su kodu: ENG15
133,31 
Įprasta kaina: 156,84 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
133,31 
Įprasta kaina: 156,84 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 156.8400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Anne-Sophie Bayle-Tourtoulou, Michel Badoc,
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 334
ISBN-10: 0367895900
ISBN-13: 9780367895907
Formatas: 240 x 161 x 23 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Neuro-Consumer: Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumers Brain“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Neuro-Consumer: Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumers Brain“