Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Music Industries: From Conception to Consumption

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The music industry is undergoing immense change. This book argues that the transformations occurring across the various music industries - recording, live performance, publishing - can be characterised as much by continuity as by change, raising complex questions about the value of music commodities.

Informacija

Autorius: M. Jones
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 236
ISBN-10: 1349332038
ISBN-13: 9781349332038
Formatas: 216 x 140 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Music Industries: From Conception to Consumption“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Music Industries: From Conception to Consumption“