Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
150,59 
Įprasta kaina: 177,17 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
150,59 
Įprasta kaina: 177,17 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 177.1700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The management of Innovation is one of the most influential books on organization theory and industrial sociology ever written. The main question it addresses--the relationship between an organization and its market and the technological environment--continues to preoccupy researchers and managers as innovation has even greater impact on organizational structures and competitiveness.

Informacija

Autorius: Tom Burns, G. M. Stalker, George M. Stalker,
Leidėjas: OUP Oxford
Išleidimo metai: 1994
Knygos puslapių skaičius: 308
ISBN-10: 0198288786
ISBN-13: 9780198288787
Formatas: 216 x 140 x 19 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Management of Innovation“

Būtina įvertinti prekę