Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Loudness War: A Game and Market Theory Analysis

-15% su kodu: ENG15
12,23 
Įprasta kaina: 14,39 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
12,23 
Įprasta kaina: 14,39 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 14.3900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Essay from the year 2012 in the subject Economics - Statistics and Methods, grade: 10.5/10, Cornell University, course: INFO 2040: Networks , language: English, abstract: This paper examines the game theory and market theory behind the "loudness war" and why record companies are sacrifice sound quality to make their CDs louder.

Informacija

Autorius: Drew Weymouth
Leidėjas: GRIN Publishing
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 12
ISBN-10: 3656347409
ISBN-13: 9783656347408
Formatas: 210 x 148 x 2 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Loudness War: A Game and Market Theory Analysis“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Loudness War: A Game and Market Theory Analysis“