Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search

-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 169.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search will bring together distinguished authors who are conducting cutting edge research on the many factors that influence search behavior. These factors will include low-level feature detection; statistical learning; scene perception; neural mechanisms of attention; and applied research in real world settings.

Informacija

Serija: Nebraska Symposium on Motivation
Leidėjas: Springer New York
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 232
ISBN-10: 1489989498
ISBN-13: 9781489989499
Formatas: 235 x 155 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search“

Būtina įvertinti prekę