Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search

-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 169.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search will bring together distinguished authors who are conducting cutting edge research on the many factors that influence search behavior. These factors will include low-level feature detection; statistical learning; scene perception; neural mechanisms of attention; and applied research in real world settings.

Informacija

Serija: Nebraska Symposium on Motivation
Leidėjas: Springer US
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 232
ISBN-10: 1461447933
ISBN-13: 9781461447931
Formatas: 241 x 160 x 16 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search“

Būtina įvertinti prekę