Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Experience Effect: Engage Your Customers with a Consistent and Memorable Brand Experience

-15% su kodu: ENG15
37,27 
Įprasta kaina: 43,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
37,27 
Įprasta kaina: 43,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 43.8500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

What motivates consumers to buy? It's more than just products and services themselves. Learn how your company can achieve the experience effect to build brand loyalty and earn repeat business.

Informacija

Autorius: Jim Joseph
Leidėjas: AMACOM
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 242
ISBN-10: 0814437591
ISBN-13: 9780814437599
Formatas: 234 x 156 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Experience Effect: Engage Your Customers with a Consistent and Memorable Brand Experience“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Experience Effect: Engage Your Customers with a Consistent and Memorable Brand Experience“