Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Efficacy of Online Purchases in Influencing Buying Habits: Online Shopping

-15% su kodu: ENG15
52,55 
Įprasta kaina: 61,82 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
52,55 
Įprasta kaina: 61,82 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 61.8200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Bachelor Thesis from the year 2015 in the subject Sociology - Consumption and Advertising, grade: 69, B, Nnamdi Azikiwe University Awka, course: Mass Communication, language: English, abstract: The world right now obviously cannot do without the internet. With the internet almost a part of human life, even the business life as it concerns buying and selling via the Internet, it is therefore necessary to investigate the efficacy of the products bought online without having physical feel of it as it encourages further decision to want to continue buying.

Informacija

Autorius: C. Smart
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 76
ISBN-10: 3668968284
ISBN-13: 9783668968288
Formatas: 210 x 148 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Efficacy of Online Purchases in Influencing Buying Habits: Online Shopping“

Būtina įvertinti prekę