Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

0 Mėgstami
0Krepšelis

The Economics of Franchising

-20% su kodu: BOOKS
115,02 
Įprasta kaina: 143,77 
-20% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-16
-20% su kodu: BOOKS
115,02 
Įprasta kaina: 143,77 
-20% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-16
-20% su kodu: BOOKS
2025-03-31 115.02 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

It describes both how and why franchising works. It also analyses the economic tensions that contribute to conflict in the franchisor-franchisee relationship. The book includes a great deal of empirical evidence on franchising not available anywhere else. The economic analysis of the franchisor-franchisee relationship begins with the observation that for franchisors, franchising is a contractual alternative to vertical integration. Subsequently, various sources of tension between franchisors and franchisees are examined in turn, including issues related to product quality control, tying arrangements, pricing, location and territories, advertising, and termination and renewals.

Informacija

Autorius: Roger D. Blair, Francine Lafontaine,
Leidėjas: Cambridge University Press
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 352
ISBN-10: 0521772524
ISBN-13: 9780521772525
Formatas: 235 x 157 x 23 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Economics of Franchising“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Economics of Franchising“