The Early Advertising Scene (RLE Marketing)

-15% su kodu: ENG15
119,55 
Įprasta kaina: 140,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
119,55 
Įprasta kaina: 140,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 140.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Few of us realize how many of our modern comforts we owe to advertising. This fascinating volume provides a history of early American advertising, in a pre-regulation age when all manner of schemes thrived in an advertising free-for-all. As well as examining advertising techniques at the turn of the twentieth century the book also discusses practices and conditions in the fields of advertising, newspaper and magazine publishing, manufacturing and merchandising.

Informacija

Autorius: Harden B. Leachman
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 256
ISBN-10: 1138989096
ISBN-13: 9781138989092
Formatas: 234 x 156 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Early Advertising Scene (RLE Marketing)“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Early Advertising Scene (RLE Marketing)“