The Contrary Forces of Innovation: An Ethnography of Innovation in the Food Industry

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

The complexity and tensions of industrial innovation processes are fleshed out through the analysis of an intriguing case study from the food industry. Drawing together insights from multiple disciplines, this book shows the controversial nature of innovation processes.

Informacija

Autorius: T. Hoholm
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 332
ISBN-10: 1349328987
ISBN-13: 9781349328987
Formatas: 216 x 140 x 19 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Contrary Forces of Innovation: An Ethnography of Innovation in the Food Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Contrary Forces of Innovation: An Ethnography of Innovation in the Food Industry“