Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Consumer Interest (RLE Consumer Behaviour): Dimensions and Policy Implications

-15% su kodu: ENG15
119,38 
Įprasta kaina: 140,45 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
119,38 
Įprasta kaina: 140,45 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 140.4500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book guides in the advocacy process, as well as in courses in consumer behaviour, political science and law. It defines the consumer interest in many dimensions in order to be able to evaluate the effects of agricultural marketing board regulatory activity on consumers.

Informacija

Autorius: J. D. Forbes
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 354
ISBN-10: 1138838241
ISBN-13: 9781138838246
Formatas: 216 x 140 x 19 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Consumer Interest (RLE Consumer Behaviour): Dimensions and Policy Implications“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Consumer Interest (RLE Consumer Behaviour): Dimensions and Policy Implications“