Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Business Model of Microfinance Institutions: Value Creation and Sustainability

-15% su kodu: ENG15
40,32 
Įprasta kaina: 47,43 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
40,32 
Įprasta kaina: 47,43 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 47.4300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Efforts to eliminate poverty and breaches between rich and poor have classically involved donations, grants or sponsorships. Microfinance proposes a new business structure to create value while aiming at poverty reduction and reaching the unbanked population in different parts of the world. But can Microfinance Institutions be profitable and sustainable? This Bachelor-Thesis aims to answer this question, making of this an interesting analysis of the development of Microfinance to grow to what it is today and of all aspects of their business Model.

Informacija

Autorius: Maria Fernanda Chauvin Alarcon
Leidėjas: AV Akademikerverlag
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 100
ISBN-10: 3639385608
ISBN-13: 9783639385601
Formatas: 220 x 150 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Business Model of Microfinance Institutions: Value Creation and Sustainability“

Būtina įvertinti prekę