Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Business Design Cube: Converging Markets, Society, and Customer Values to Grow Firms Competitive in Business

-15% su kodu: ENG15
43,40 
Įprasta kaina: 51,06 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
43,40 
Įprasta kaina: 51,06 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 51.0600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book discusses the three facets of the design-cube identified as design-to-market, design-to-society, and design-to-value through theoretical foundations, design arguments, managerial analysis, and best practices of companies.

Informacija

Autorius: Rajagopal
Leidėjas: Business Expert Press
Išleidimo metai: 2021
Knygos puslapių skaičius: 210
ISBN-10: 1637420161
ISBN-13: 9781637420164
Formatas: 229 x 152 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Business Design Cube: Converging Markets, Society, and Customer Values to Grow Firms Competitive in Business“

Būtina įvertinti prekę