Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Business and Culture of Digital Games: Gamework and Gameplay

-20% su kodu: BOOKS
120,94 
Įprasta kaina: 151,18 
-20% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-09
-20% su kodu: BOOKS
120,94 
Įprasta kaina: 151,18 
-20% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-09
-20% su kodu: BOOKS
2025-02-28 151.1800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Combining theoretical and empirical analysis of the production, content and consumption of computer games, Aphra Kerr explores this all-pervasive, but under-theorized, aspect of our media environment. Kerr examines: games as a new media form; design, development and marketing of games; and the use of games in public and private spaces.

Informacija

Autorius: Aphra Kerr
Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 188
ISBN-10: 1412900476
ISBN-13: 9781412900478
Formatas: 234 x 156 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Business and Culture of Digital Games: Gamework and Gameplay“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Business and Culture of Digital Games: Gamework and Gameplay“