Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
71,40 
Įprasta kaina: 84,00 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,40 
Įprasta kaina: 84,00 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.0000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The Branded Mind is about how people think, and particularly how people think about brands. It explores what we know about the structure of the brain, explains how the different parts of the brain interact, and then demonstrates how this relates to current marketing theories on consumer behaviour. It investigates developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies. Including research by Millward Brown, one of the World's top market research companies, it touches on key topics such as the nature of feelings, emotions and moods, personality, measuring the brain, consumer behaviour and decision making and market segmentation.

Informacija

Autorius: Erik Du Plessis
Leidėjas: Kogan Page
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 272
ISBN-10: 074946125X
ISBN-13: 9780749461256
Formatas: 240 x 161 x 19 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Branded Mind“

Būtina įvertinti prekę