The Behavioral Advantage: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently to Win in the B2B Arena

-15% su kodu: ENG15
47,81 
Įprasta kaina: 56,25 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
47,81 
Įprasta kaina: 56,25 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 56.2500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

In their book Winning Behavior, Terry Bacon and David Pugh showed how great companies outperform good ones through ''behavioral differentiation' The Behavioral Advantage broadens the concept, applying behavioral differentiation to the business-to-business arena.

Informacija

Autorius: Terry Bacon, David Pugh,
Leidėjas: AMACOM
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 322
ISBN-10: 0814416705
ISBN-13: 9780814416709
Formatas: 234 x 156 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Behavioral Advantage: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently to Win in the B2B Arena“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Behavioral Advantage: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently to Win in the B2B Arena“