Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Advertising Business: Operations, Creativity, Media Planning, Integrated Communications

-15% su kodu: ENG15
339,20 
Įprasta kaina: 399,06 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
339,20 
Įprasta kaina: 399,06 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 399.0600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This authoritative and comprehensive handbook of successful advertising practices addresses such aspects of the business as: agency operation, creativity, media planning, operations and speciality advertising. The distinguished contributors reflect a global mix of academic and professional backgrounds, and most chapters - complemented by a few adaptations of classic articles - have been specifically written for this volume. The result is a single `knowledge bank' of theory and practice for advertising students and professionals.

Informacija

Autorius: John Philip Jones
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 1999
Knygos puslapių skaičius: 562
ISBN-10: 0761912398
ISBN-13: 9780761912392
Formatas: 229 x 152 x 30 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Advertising Business: Operations, Creativity, Media Planning, Integrated Communications“

Būtina įvertinti prekę