Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Television, the Public Sphere, and National Identity

-15% su kodu: ENG15
188,28 
Įprasta kaina: 221,50 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
188,28 
Įprasta kaina: 221,50 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 221.5000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

What is meant by an "independent" television and press, and what affirmative role should any government have in the regulation of television? How do competing interest groups use media regulation to their advantage? What impact does television have on democratic values and the process of democracy itself? Television, the Public Sphere, and National Identity focuses on these and other questions in a broad reinterpretation of television's role and influence on democratic societies in a time of increased globalization of the media.

Informacija

Autorius: Monroe Edwin Price
Leidėjas: OUP Oxford
Išleidimo metai: 1996
Knygos puslapių skaičius: 312
ISBN-10: 0198183380
ISBN-13: 9780198183389
Formatas: 216 x 140 x 18 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Television, the Public Sphere, and National Identity“

Būtina įvertinti prekę