Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Teen Media: Hollywood and the Youth Market in the Digital Age

-15% su kodu: ENG15
79,36 
Įprasta kaina: 93,37 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
79,36 
Įprasta kaina: 93,37 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 93.3700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Largely neglected by Hollywood in the early 1990s, the youth market began receiving increased attention from American media industries by the end of the twentieth century. This book focuses on the resurgence of the teen/youth market. It highlights Hollywood's attempts to exploit the millennial teen market across a range of media platforms and examines the impact of social, institutional, and technological changes (emergence of a teen demographic, increased media conglomeration, and the rise of digital technologies) on the aesthetics of contemporary teen-oriented entertainment texts.

Informacija

Autorius: Valerie Wee
Leidėjas: McFarland
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 0786442697
ISBN-13: 9780786442690
Formatas: 229 x 152 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Teen Media: Hollywood and the Youth Market in the Digital Age“

Būtina įvertinti prekę