✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Knygoje išsamiai aptariama tarptautinio marketingo aplinka, jo komplekso elementų taikymo galimybės ir svarbiausios problemos. Šiuo leidiniu skaitytojai supažindinami su pagrindiniais tarptautinio marketingo teiginiais ir su verslo įmonių įėjimo į užsienio rinkas formomis bei metodais.
Knyga parašyta remiantis rinkos ekonomikos šalyse nusistovėjusiu požiūriu į klasikinį tarptautinio marketingo studijų turinį, kuris mėgintas susieti su besiformuojančiu Lietuvoje požiūriu į prekybą su užsienio šalimis.
Kadangi tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo mokslo principais, o šiame darbe tie pagrindai nenagrinėjami, norintiems pradėti studijuoti tarptautinį marketingą būtina pirmiausia susipažinti su klasikinio marketingo teoriniais pagrindais, pagrindinėmis sąvokomis ir principais ir tik po to pereiti prie šios knygos.
Leidinys skiriamas studentams, specialistams, aktyviems mokslininkams, verslininkams, palaikantiems tarptautinius ryšius su užsienio partneriais, ir kitiems, norintiems išsiaiškinti tarptautinio marketingo esmę bei praktinio jo taikymo aspektus.
Autorius: | Juozas Vijeikis, Birutė Vijeikienė |
Išleidimo metai: | 2003 |
Knygos puslapių skaičius: | 268 |
Formatas: | 14x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9986-14-082-X |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti