Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Garsų tarimo, kalbėjimo ir kalbos trūkumai neigiamai veikia asmenybės raidą, elgesį, kartais net nukenčia vaikų tarpusavio bendravimo kokybė. Nepaprastai svarbu, jog, kalbėjimo, kalbos ir rašymo sutrikimus ugdytojai kuo anksčiau pastebėtų ir padėtų juos pašalinti.
Ugdymo priemonės "Tariu ir rašau R. Žaidžiu domino ir mokausi" tikslas - priebalsio R įtvirtinimas, automatizavimas bei R-L diferenciacija.
Uždaviniai:
- skatinti stebėti, analizuoti, įsiminti garso R skambesį, garsą žyminčią raidę;
- skatinti išgirsti fonemą R skiemenyse, žodžio pradžioje, viduje;
- skatinti atlikti įvairias žaidybinio pobūdžio užduotis su garsu R ir jį žyminčia raide;
- skatinti aptikti garsą žodžiuose, sakiniuose, trumpuose eilėraščiuose, pajusti, ar taisyklingai garsas buvo ištartas;
- skatinti išgirsti, taisyklingai tarti, skaityti, rašyti skiemenis, žodžius, sakinius su garsą R žyminčia raide;
- taisyklingai perskaityti sakinį, greitakalbę, eilėraštį, juos pakartoti, įsiminti ir įtvirtinti garso R tarimą;
- tikslinti ir plėsti žodyną žodžiais, sąvokomis, panašaus skambesio, artimos reikšmės žodžiais;
- skatinti vaikų kūrybiškumą.
Įklija - domino žaidimas.
Autorius: | Irena Kazymirkienė, Jurgita Balčiūnaitė-Čėsnienė |
Leidėjas: | Raidynėlis |
Išleidimo metai: | 2012 |
Knygos puslapių skaičius: | 24 |
Formatas: | 21x30, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786099544113 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti