Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Targeting Using Augmented Data in Database Marketing: Decision Factors for Evaluating External Sources

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This study delivers insights on which external sources ¿ e.g. website click behavior, surveys, or social media data ¿ can and cannot be used for data augmentation. A case study is performed to test the suitability of different sources in order to create a generalized practical guide for data augmentation in marketing. Data augmentation is a beneficial tool for companies to use external data, if the internal data basis for targeting is not sufficient to reach the customers with the highest propensity. This study shows that augmenting data from feasible sources leads to significant conversion lifts.

Informacija

Autorius: Bettina Hüttenrauch
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 368
ISBN-10: 3658145765
ISBN-13: 9783658145767
Formatas: 210 x 148 x 20 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Targeting Using Augmented Data in Database Marketing: Decision Factors for Evaluating External Sources“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Targeting Using Augmented Data in Database Marketing: Decision Factors for Evaluating External Sources“