Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Target: Prime Time: Advocacy Groups and the Struggle Over Entertainment Television

-10% su kodu: ENG10
65,22 
Įprasta kaina: 72,47 
-10% su kodu: ENG10
Kupono kodas: ENG10
Akcija baigiasi: 2025-02-23
-10% su kodu: ENG10
65,22 
Įprasta kaina: 72,47 
-10% su kodu: ENG10
Kupono kodas: ENG10
Akcija baigiasi: 2025-02-23
-10% su kodu: ENG10
2025-02-28 72.4700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Offering the first booklength exploration of network television's relations with advocacy groups, Kathryn C. Montgomery presents a comprehensive picture of the impact of organized pressure of prime-time TV. Exposing the inner workings of network television as no other book has done, Target: Prime Time demonstrates how behind-the-scenes struggles have shaped the images, messages, and values that enter people's homes every night.

Informacija

Autorius: Kathryn C. Montgomery
Leidėjas: Oxford University Press
Išleidimo metai: 1990
Knygos puslapių skaičius: 292
ISBN-10: 0195063201
ISBN-13: 9780195063202
Formatas: 216 x 140 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Target: Prime Time: Advocacy Groups and the Struggle Over Entertainment Television“

Būtina įvertinti prekę