Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry

-15% su kodu: ENG15
97,22 
Įprasta kaina: 114,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
97,22 
Įprasta kaina: 114,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 114.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book focuses on principles and practices in digital wine marketing. By providing a global overview of social media and e-commerce strategies and practices in the wine business, this book allows readers to understand how consumers and producers deal with these modern communication and selling platforms.

Informacija

Autorius: Gergely Sznolnoki, Dani Kolb, Liz Thach,
Leidėjas: Palgrave Macmillan US
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 184
ISBN-10: 113760297X
ISBN-13: 9781137602978
Formatas: 222 x 145 x 15 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry“