Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Strategy and Success Factors of Business Schools

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Anne Kathrin Adam conducts several empirical analyses to gain insights into the characteristics of institutional goals and strategy as well as the relationship between goals, strategy, and factors of success of business schools. The author gives an overview of the content of mission statements, strategic profiles of 521 U.S. AACSB-accredited business schools, and the importance of various factors of influence on selected dimensions of market success. Her findings stress the importance of setting a clear strategic focus.

Informacija

Autorius: Anne Kathrin Adam
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 3658145188
ISBN-13: 9783658145187
Formatas: 210 x 148 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Strategy and Success Factors of Business Schools“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Strategy and Success Factors of Business Schools“