Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Strategy and Governance of Networks: Cooperatives, Franchising, and Strategic Alliances

-15% su kodu: ENG15
215,97 
Įprasta kaina: 254,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
215,97 
Įprasta kaina: 254,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 254.0800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The book emphasizes research in economics and management of networks as an interdisciplinary field by offering new theoretical perspectives and presenting new empirical results on strategic and governance structure issues in cooperatives, franchising networks, alliances, joint ventures and venture capital relations. The authors apply different theoretical views on networks, such as transaction cost theory, property rights theory, resource- and knowledge-based theory, evolutionary theory, information richness theory and social exchange theory.

Informacija

Serija: Contributions to Management Science
Leidėjas: Physica-Verlag HD
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 404
ISBN-10: 379082559X
ISBN-13: 9783790825596
Formatas: 235 x 155 x 22 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Strategy and Governance of Networks: Cooperatives, Franchising, and Strategic Alliances“

Būtina įvertinti prekę