Viskas iki 4,99€ + knygos su defektais! Naršykite ČIA >>

Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus Lietuvoje * 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Mokomojoje knygoje pateikiams detalus vadovas kaip studentai nuosekliai ir sistemiškai turi išanalizuoti konkrečios pasirinktoss organizacijos duomenis ir jų pagrindu suformuluoti konkrečias marketingo strategijas įmonei.

Informacija

Autorius: Inga Uus, Rimgailė Vaitkienė, Monika Petraitė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 120
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090207161

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti