Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Strategic Marketing: Market-Oriented Corporate and Business Unit Planning

-15% su kodu: ENG15
63,10 
Įprasta kaina: 74,23 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
63,10 
Įprasta kaina: 74,23 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 74.2300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning. Many short case reports and examples serve to illustrate the key aspects of the marketing planning process. Contents The information basis of marketing planning Market-oriented corporate planning Market-oriented business unit planning Planning the marketing mix Marketing implementation and management control

Informacija

Autorius: Torsten Tomczak, Sven Reinecke, Alfred Kuss,
Leidėjas: Springer-Verlag GmbH
Išleidimo metai: 2017
ISBN-10: 3658184167
ISBN-13: 9783658184162
Formatas: 240 x 168 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Strategic Marketing: Market-Oriented Corporate and Business Unit Planning“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Strategic Marketing: Market-Oriented Corporate and Business Unit Planning“