Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Strategic Management of Market Niches: A Model Framework

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Gorazd Ocvirk creates a comprehensive model for the strategic management of market niches, and provides a framework for the construction of a strategic management theory of market niches. Based on the current state of research on the niche topic within, strategic management has many niche typologies but no clear common methodological and theoretical framework on which to lean on. This model has remained absent from the market niche research in the field of strategic management and has led to a state of conceptual ambiguity of the field.

Informacija

Autorius: Gorazd Ocvirk
Serija: Schriften zur Unternehmensentwicklung
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 244
ISBN-10: 3658203633
ISBN-13: 9783658203634
Formatas: 210 x 148 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Strategic Management of Market Niches: A Model Framework“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Strategic Management of Market Niches: A Model Framework“