Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Strategic Management in the Media: Theory to Practice

-15% su kodu: ENG15
79,44 
Įprasta kaina: 93,46 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
79,44 
Įprasta kaina: 93,46 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 93.4600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

With the media industries facing unprecedented change and challenge from top to bottom, never has it been more vital to understand the elements of strategy and how they apply to media organizations.

This new edition of Strategic Management in the Media:

  • Shows innovation, disruption and strategic adaptation in action, with a stronger focus on a case-based approach.
  • The GuardianNew York Times

Lucy Küng has again given us the essential guide to change and management in the media industries. This is the ideal text for students of media studies, media economics and media management.

Informacija

Autorius: Lucy Kung
Leidėjas: SAGE Publications Ltd
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 256
ISBN-10: 1473929504
ISBN-13: 9781473929500
Formatas: 241 x 169 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Strategic Management in the Media: Theory to Practice“

Būtina įvertinti prekę