Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Strategic Management-An Indian Perspective: Best Strategic Planning & Implementation by Indian Firms

-15% su kodu: ENG15
96,65 
Įprasta kaina: 113,70 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
96,65 
Įprasta kaina: 113,70 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 113.7000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Strategy is the grand design or an overall ¿plan'' which an organization chooses in order to move or react towards the set objectives by using its resources. Strategies most often devote a general programme of action and an implied deployment of emphasis and resources to attain comprehensive objectives. The Book is about the Strategic Planning and Management by Forbes listed Indian Firms. The Book can be treated as the Textbook for MBA and MS courses in Management and also as practical Handbook by Strategic Practitioners.

Informacija

Autorius: Sudhanshu Joshi, Ms. Manu Sharma, V. K. Singh,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 436
ISBN-10: 3844312013
ISBN-13: 9783844312010
Formatas: 220 x 150 x 27 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Strategic Management-An Indian Perspective: Best Strategic Planning & Implementation by Indian Firms“

Būtina įvertinti prekę