Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Strategic issues to Nintendo: Financial Services

-15% su kodu: ENG15
67,17 
Įprasta kaina: 79,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
67,17 
Įprasta kaina: 79,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 79.0200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Nintendo has said. is one of the world largest, Japanese multinational company, and is well-known for its electronic and video games. Since 1983, when it launched the Nintendo Entertainment System ¿, Nintendo has sold more than 4.5 billion video games and more than 710 million hardware units globally. (Nintendo, nd). This essay focuses on Nintendo's video game console business unit and console products timeline is illustrated in Appendix 1, and from this time, this essay discusses the three products 'Wii', 'Wii U' and 'Switch', based on their short- term success reflected on the market share of units sold and Nintendo's revenue.

Informacija

Autorius: Verkha Rani
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 92
ISBN-10: 6200652856
ISBN-13: 9786200652850
Formatas: 220 x 150 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Strategic issues to Nintendo: Financial Services“

Būtina įvertinti prekę