Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Storytelling in Organizations: From Theory to Empirical Research

-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 175.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Storytelling in organizations is a notion that encompasses both the stories that the organization produces and the ones told by its members. It provides both an in-depth treatment of the literature on narratives, stories and storytelling and an extensive empirical case from an American banking institution.

Informacija

Serija: The New Middle Ages
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 228
ISBN-10: 1349311650
ISBN-13: 9781349311651
Formatas: 216 x 140 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Storytelling in Organizations: From Theory to Empirical Research“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Storytelling in Organizations: From Theory to Empirical Research“