Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

0 Mėgstami
0Krepšelis
Tik šią savaitę! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į paštomatus Lietuvoje * 🔥  NAUJIENA! 📚 Knygos ANGLŲ kalba su kodu BOOKS -20% pigiau! Naršykite čia >> 👉 ⚡
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Žaidimą sudaro 140 kortelių su užduotimis, žaidimo laukas, atsakymų lapas, veiksmažodžių ir jų neasmenuojamų formų rašybos taisyklės, 6 loštukai. Kortelės, pažymėtos 1–54 numeriu, skirtos veiksmažodžių rašybai, 55–130 – veiksmažodžio neasmenuojamų formų rašybai, o 131–140 – kortelės su frazeologizmais.

Kai kuriuose sakiniuose yra ir neamenuojamos veiksmažodžio formos, ir veiksmažodžiai su praleistomis raidėmis. Galima atsirinkti korteles pagal poreikį.

Pavyzdžiai, išrinkti iš lietuvių liaudies pasakų ir frazeologizmų žodyno, praturtins mokinių žodyną. „Stiklo kalnas“ skirtas V–VIII klasių moksleiviams, tačiau jį galima naudoti tiek vyresnėse, tiek žemesnėse klasėse, norint paįvairinti mokymosi aplinką ir sudominti vaikus lietuvių kalba.

Taisyklės

1. Žaidėjai išsirenka žaidimo vedėją, kuris turi atsakymų lapą ir seka, ar žaidėjai teisingai atsakinėja. Jis paaiškina rašybos taisykles, jei žaidimo dalyviai negali jų pasakyti. (Prie atsakymo esantis skaičius yra taisyklės numeris.)

2. Pirmasis dalyvis traukia kortelę su sakiniu, jį garsiai perskaito ir pasako, kokią raidę reikia įrašyti vietoj brūkšnelio. Jei atsako teisingai, paeina per tiek langelių, kiek reikėjo įrašyti raidžių.

3. Jei žaidėjai turi kortelę, kuri pažymėta F raide, ir joje paryškintas fra­ze­ologizmas, jiems reikia pasakyti jo reikšmę ir praleistą raidę žodyje. Jei atsako teisingai, galima judėti per 2 langelius į priekį.

4. Jei žaidėjo loštukas sustoja prie rodyklės į viršų, jam reikia pasakyti rašybos taisyklę, kad galėtų šokti į nurodytą langelį. Jei reikia įrašyti kelias raides, visų rašyba turi būti paaiškinta teisingai, kad būtų galima keliauti į rodykle parodytą langelį.

5. Jei žaidėjo loštukas sustoja prie rodyklės žemyn, turi pasakyti visas taisykles, kad nereikėtų judėti per kelis langelius žemyn.

6. Prie sakinio esanti D raidė rodo, kad reikia sakyti dalyvio galūnę.

7. Laimi tas žaidėjas, kuris pirmas pasiekia karalaitę ant stiklo kalno.

Informacija

Autorius: Danguolė Smalinskienė
Leidėjas: Lucilijus
Išleidimo metai: 2019
Formatas: 21x29, dėžutė
ISBN ar kodas: 9789955324591

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Stiklo kalnas. Žaidimas“

Būtina įvertinti prekę