✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Autoriai: Ingrida Kupčiūnienė, Jolita Kaupienė, Kęstutis Mačiulaitis, Kristina Juodeikienė, Mantas Petraška, Vaida Ambrasaitė, Viltautė Žvirzdinaitė
Tai unikalus leidinys mokiniams ir mokytojams, skirtas mokyti(s) spręsti problemas taikant STEAM ir kūrybiškai programuojant.
STEAM ugdymo tikslas – mokyti(s) kartu gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos, o šis leidinys yra priemonė integruoti STEAM pamokose.
Mokiniai tyrinėja visam pasauliui svarbias temas, atitinkančias tvaraus vystymosi tikslus (www.globalgoals.com). Į jas gilinamasi pasitelkiant STEAM, integruojant įvairius mokomuosius dalykus. Mokiniai kompleksiškai pažvelgia į temą, susipažįsta su pristatoma problema ir ieško jos sprendimo būdų – konstruoja ir programuoja technologinį įrenginį (prototipą).Taip jie teoriją taiko praktikoje, o technologijos tampa patrauklia mokymosi priemone pasauliui pažinti.
Nagrinėdami temas mokiniai nejučia mokosi programuoti. Mažo kompiuteriuko micro:bit galimybės įkvepia, o programavimo kalba tampa viską jungiančia nesudėtinga dėlione.
Nusiteikite įdomiai kelionei!
Leidėjas: | Šviesa |
Išleidimo metai: | 2021 |
Knygos puslapių skaičius: | 122 |
Formatas: | 21x29, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9785430070854 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti