Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Statistics for HCI: Making Sense of Quantitative Data

-15% su kodu: ENG15
84,13 
Įprasta kaina: 98,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
84,13 
Įprasta kaina: 98,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 98.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Many people find statistics confusing, and perhaps even more confusing given recent publicity about problems with traditional p-values and alternative statistical techniques including confidence intervals and Bayesian statistics. This book aims to help readers navigate this morass: to understand the debates, to be able to read and assess other people's statistical reports, and make appropriate choices when designing and analysing their own experiments, empirical studies, and other forms of quantitative data gathering.

Informacija

Autorius: Alan Dix
Serija: Synthesis Lectures on Human-Centered Informatics
Leidėjas: Springer International Publishing
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 184
ISBN-10: 3031011007
ISBN-13: 9783031011009
Formatas: 235 x 191 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Statistics for HCI: Making Sense of Quantitative Data“

Būtina įvertinti prekę