✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥

Stalo žaidimas „Laiko juosta“

-10% su kodu: PATOGU
12,23 
Įprasta kaina: 13,59 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-03
-10% su kodu: PATOGU
12,23 
Įprasta kaina: 13,59 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-03
-10% su kodu: PATOGU
2024-12-31 13.59 InStock
Turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus gruodžio 3 d. užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Stalo žaidimas-viktorina „Laiko juosta“

Viktorina, kurios metu žaidėjai turi chronologine seka sudėti 150 Lietuvai reikšmingų įvykių. Žaidėjo tikslas: teisinga tvarka dėti korteles į laiko juostą.

Žaidėjų skaičius: 2-8

Turinys:

1. Žaidimo kortelės: 150 vnt.
2. Žaidimo taisyklės

    I. Pasiruošimas žaidimui

Gerai išmaišykite visas korteles ir kaladę padėkite ant stalo piešinėliais į viršų (kortelės pusė, kurioje parašyta data, turi būti užversta). Dėmesio: atversti kortelių negalima.

Žaidimą pradeda tas žaidėjas, kieno gimtadienis bus greičiausiai.

Žaidėjas paima nuo kaladės viršaus 6 korteles, užverstas pasideda priešais save, tada žaidėjas iš kairės padaro tą patį. Kiekvienas žaidėjas turi turėti 6 korteles. Pradėjęs žaidimą žaidėjas nuo bendros kaladės viršaus paima vieną kortelę, ją atverčia, kad matytų datą, bei padeda ją ant stalo. Ši atversta, su matoma data kortelė yra atskaitos taškas, nuo kurio žaidėjai dės bendrą chronologijos grandinę.

    II. Žaidimo eiga

Savo ėjimo metu žaidėjas iš savo kaladės paima viršutinę kortelę ir padeda ją šalia (arba tarp) kortelių, esančių laiko juostoje. Jam reikia padėti šią kortelę taip, kad būtų išlaikyta teisinga chronologinė seka. Jeigu žaidėjas mano, kad jo kortelėje pateiktas įvykis buvo anksčiau, nei data kortelėje ant stalo, tai jis savo kortelę deda iš kairės, o jeigu mano, kad vėliau, tai iš dešinės pusės. Dabar jis gali atversti kortelę, kad būtų matoma data. Jeigu žaidėjas kortelę padėjo teisingai, kortelė tampa laiko juostos dalimi. Tačiau jeigu žaidėjas suklydo, ši kortelė perdedama į teisingą vietą, o žaidėjas iš bendros kaladės pasiima naują kortelę ir padeda ją į savo kaladės apačią. Ėjimas atitenka žaidėjui iš kairės.

Kiekvieno ėjimo metu žaidėjas korteles ima eilės tvarka iš savo kaladės viršaus (nemaišykite kortelių).

Dėmesio! Gali nutikti taip, kad chronologijos grandinėlėje jau yra kortelė su ta pačia data, kaip naujoje kortelėje. Tuomet žaidėjas padeda šią naują kortelę iš kairės arba iš dešinės pusės.

    III. Kortelių savybės

Raudonos kortelės

Teisingai padėjus dvi iš eilės raudonas korteles, žaidėjas gali pridėti papildomą kortelę iš bendros kaladės bet kuriam žaidėjui.

Mėlynos kortelės

Padėjus teisingai dvi iš eilės mėlynas korteles, žaidėjas gali išmesti vieną savo kortelę.

Žalios kortelės

Padėjus teisingai dvi iš eilės žalias korteles, žaidėjas turi galimybę apsikeisti su bet kuriuo žaidėju bet kuria kortele.

    IV. Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai vienam žaidėjui baigiasi visos kortelės. Jis ir skelbiamas laimėtoju.

Informacija

ISBN ar kodas: BY01-1921

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti