Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives

-15% su kodu: ENG15
113,73 
Įprasta kaina: 133,80 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
113,73 
Įprasta kaina: 133,80 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 133.8000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book examines contemporary sport marketing, with a particular focus on strategic marketing, the process of longer-term planning and development that involves identifying the needs and wants of potential customers and satisfying their needs through the exchange of products and services.

Informacija

Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 294
ISBN-10: 1032217960
ISBN-13: 9781032217963
Formatas: 234 x 156 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives“

Būtina įvertinti prekę