✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Dabikinės specialiojoje mokykloje ugdomi didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniai. Čia mokiniai, pedagogai, tėvai (globėjai), kaimo bendruomenės nariai vienijami ir telkiami bendram tikslui - ieškoti optimalių metodų, tobulinančių ugdymo turinį. Todėl mes, specialieji pedagogai, turintys ugdymo veiklos viziją, sugebame savo žinias pritaikyti jautraus vaiko poreikiams ir siekiams. Sukūrę ir įvykdę nemažai ugdymo veiklos projektų, pradėjome galvoti, kad pedagogo ir vaiko sėkmę lemia esančios mokykloje sąlygos, gebėjimas dirbti komandoje, išorinė partnerystė. Ugdymo turinys individualizuotas, diferencijuotas, integruotas ir orientuotas į socialinę, etnokultūrinę, etnoekologinę plėtrą. Ugdymo turiniui tobulinti, vaiko korekcijai bei vaiko sociokultūrinei kompetencijai ugdyti sudaromos individualios ugdymo programos.
Vaiko, turinčio psichikos sutrikimų, sėkmė priklauso nuo mūsų. Jis jausis laimingas ir saugus, jei mes sugebėsime jį gerai pažinti, suprasti, sukurti palankią jo saviraiškai plėtotis aplinką. Kiekvienas pedagogas savaip interpretuoja ugdymo turinį, tačiau viskas nukreipta vienam tikslui - kuo daugiau suteikti vaikui priimtinų žinių, paskatinti ugdymosi motyvus.
Dabikinės specialiosios mokyklos pedagogai noriai dalijasi savo pedagogine patirtimi. Prieš šešerius metus išleista knyga "Naujos technologijos ir etnokultūra specialiojoje mokykloje" ir šiandien rekomenduojama šalies pedagogams, o naujoji metodinė knyga "Specialiojo pedagogo ieškojimai, atradimai, patirtis" suteiks galimybę studentams, kolegoms pritaikyti savo darbe šiuolaikiškesnę, tobulesnę mūsų pedagogų gerąją patirtį.
Sud. Birutė Elena Jakaitienė
Autorius: | Sud. Birutė Elena Jakaitienė |
Leidėjas: | Lucilijus |
Išleidimo metai: | 2012 |
Knygos puslapių skaičius: | 135 |
Formatas: | 18x26, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955321717 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti