Soft Paternalism and Consumer Protection: Opportunities and Risks from Behavioral Economics

-15% su kodu: ENG15
23,19 
Įprasta kaina: 27,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
23,19 
Įprasta kaina: 27,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 27.2800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Bachelor Thesis from the year 2014 in the subject Economics - Other, grade: 1,0, University of Marburg, language: English, abstract: This work explores how behavioral economics and nudging could be applied within a libertarian paternalism framework to improve consumer protection. This work also explores the risks of such approach, including the risk of slippery slope and the knowledge problem.

Informacija

Autorius: Ricardo Rosas
Serija: Aus der Reihe: e-fellows.net stipendiaten-wissen
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 36
ISBN-10: 3656972966
ISBN-13: 9783656972969
Formatas: 210 x 148 x 4 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Soft Paternalism and Consumer Protection: Opportunities and Risks from Behavioral Economics“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Soft Paternalism and Consumer Protection: Opportunities and Risks from Behavioral Economics“