🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
-10% su kodu: PATOGU
25,77 
Įprasta kaina: 28,63 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-11-26
-10% su kodu: PATOGU
25,77 
Įprasta kaina: 28,63 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-11-26
-10% su kodu: PATOGU
2024-11-30 28.634 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus rytoj, lapkričio 20 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Monografijoje "Socialinis verslas: sistematika ir mechanizmai" apibendrinta autorių ilgamečių tyrimų medžiaga, skirta socialiai orientuotai ir konkurencingai ekonomikai kurti bei socialinio verslo plėtrai ir jai efektyvinti. Aptariami socialinio verslo darnos siekiai bei globalizacijos ir žiniomis grindžiamos visuomenės kūrimo iššūkiai, Europos Sąjungos valstybių narių patirtis plėtojant socialinį verslą, socialinio verslo būklė ir galimos plėtros kryptys, teisinės aplinkos poveikis socialinio verslo plėtrai bei ekonominės aplinkos poveikis socialinio verslo plėtrai Lietuvoje, detaliai apibūdinama socialinio verslo sistematika ir atskleidžiamos jos kompleksiškumo apraiškos, išdėstytas naujas požiūris į socialinio verslo plėtros prielaidas, taip pat pateikiama naujų teorinių bei praktinių sprendimų, skirtų socialiniam verslui plėtoti kon­kurencingos ekonomikos sistemoje.


Monografijoje pateikti ir apibendrinti tyrimų rezultatai laikytini svarbiais aktyvinant socialiai orientuotos ir konkurencingos ekonomikos kūrimą bei skatinant socialinio verslo plėtrą tiek Lietuvoje, tiek kitose Europos Sąjungos šalyse.


Monografijos "Socialinis verslas: sistematika ir mechanizmai" medžiaga gali būti panaudota tiek valstybinio valdymo funkcijas vykdančiose institucijose, tiek verslo organizacijose, ypač – tobulinant socialinės ir konkurencingos ekonomikos kūrimo bei aktyvinimo socialinio verslo plėtros politiką. Monografijos medžiagą pravartu naudoti universitetuose bei kitose aukštosiose mokyklose vykdomoms studijoms, visų pirma – ekonominio, vadybinio profilio studijų programose. Monografijos "Socialinis verslas: sistematika ir mechanizmai" medžiaga taip pat skiriama supažindinti vadybos ir administravimo, verslo, viešųjų paslaugų sektoriuose dirbančius specialistus su naujais teoriniais požiūriais į socialinio verslo kūrimą ir aktyvinimą, taip pat su pažangia praktine patirtimi plėtojant ir modernizuojant socialinio verslo plėtrai skirtas priemones ir sistemas.

Informacija

Autorius: Borisas Melnikas, Artūras Jakubavičius, Edgaras Leichteris
Leidėjas: VGTU leidykla Technika
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 272
Formatas: 17x24, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094760822

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti