Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

social media and music: The Digital Field of Cultural Production

-15% su kodu: ENG15
54,73 
Įprasta kaina: 64,39 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
54,73 
Įprasta kaina: 64,39 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 64.3900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book explores social networking sites as the digital field of cultural production by loosely drawing from Pierre Bourdieüs notion of field and capital. The book examines four case studies on MySpace, YouTube, Second Life, and Indaba Music, and the roles and the impact they have on the music industry and musicians. In doing so, the author explores the groundbreaking developments that empower independent musicians and problematizes the emergence of a variety of issues symptomatic of social media environments at the height of convergence culture.

Informacija

Autorius: Cecilia Suhr
Serija: Digital Formations
Leidėjas: Peter Lang
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 152
ISBN-10: 143311447X
ISBN-13: 9781433114472
Formatas: 225 x 150 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „social media and music: The Digital Field of Cultural Production“

Būtina įvertinti prekę